U portu Vecchio

Portivechju

Terza a cità più grande di a Corsica, Portivechju , chì a so economia insistia insinuata nantu à a sfruttamentu di vendita, legnu è u suvore, hè oghji un postu attraente cù a so bella costa è i platti di sabbia, unipochi di quali sò parti natureu Riserva di Bonifaziu.

À u cori di a cità suprana, pudete scopre a Citadella in parte cumpostu di cinqui muri cù bastions, un sponge titular è i pezzi.

Quì sottu, u marina offre un ambienti favurèvule per un beviu, i so ristrutture si sò caminate nantu à a marina.

À 900 metri, u massicu Ospedale offre una vista panoramica grandiore di a costa è in particulari u Golfu di Porto-Vecchio. U selvatico Naziunale, in u Parcu Naturale Rurificale di Corsica, hè l'accuminzamentu di passi sbigliati.

U so situ privilettu trà u mari è a muntagna di Porto-Vecchio hè una regione per scopre a scopre.

Riservi naturali

Parte francese di u Parcu Naturale Internaziunale proposatu chì si trova da Corsica è Sardegna, u Parcu Naturale di Bonifaziu creatu u 23 di Settembre di u 1999 cù una zona di 80.000 ettari (u più grande di a Francia in cuntinente) hè cumpletu nantu à l'isula marittima è l'Isasthe è l'Isula di Ricerca Naturale Cerbicales ( Decreto Ministerial di u 3 di marzu di u 1981) è quartieri di pesca.

A biodiversità hè assai impurtante, cuncintrata in l'isuli è isleti cumprendi una flora cosmopolitana cù i vegetali di u Mediterreneu occidentale è ancu l'Africa. U campionu bellucciu tutti endemichi di u sustegnu Corsu è Sardu d'attinzioni di i scientisti di a riserva, è e culonie di i pesti aviani crescendi, cum'è e cormoranti crested, gavi, Audouin, petrelsstorm, u pede di Cory chì a reputazione di u mari marinu internaziunali. Sottu à l'acqua, hè faciule fà vede specimens di groupers, Corbis, denti o fanale di mare.

L'Uffiziu di l'Ambiente di a Corsica, amministratore di sti spazii è l'acquisizzioni di u Cunservatoriu di u Littoral permette i risorse attribuiti à sti siti per prutezzione di l'interessi meglii interessanti ecològii di l'attività turistica di u trafficu. L'uperatore ecunomicu, usu di u mari, hà longu capiu a crescita di crià è di sustegnu riservi marini in u spaziu. I pescaghieri cummercializei sò stati assuciati cù u riflettore di a creazione di u riserva naturale è cuntinuamu a travaglià in cullaburazione cù u gruppu di gestore.

Parco Walks Marine di Bonifacio International
- Rondinara
- Trail Bruzzi
- Footpath Isule Lavezzi
- Sottupriamude di Isse Lavezzi

Uffiziu di l'ambiente di Corsica
U Parc Marine International Service
Indirizz: BP 86-20176 Ajaccio Cedex
☎ + 33 4 95 50 45 44 / Fax: + 33 4 95 50 45 55
Situu: www.parcmarininternational.com

0 item(s)
Total